REGULAMIN USŁUG ŚWIADCZONYCH
ZA POŚREDNICTWEM PORTALU
Obowiązujący od 27.03.2025
1. DEFINICJE
Niniejszy regulamin portalu http://www.sklep-pharmaselect.pl określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w tym zasady zamawiania i sprzedaży Produktów Pharmaselect. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1 Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych spełniających określone wymagania techniczne, koniecznych do dokonania uwierzytelnienia w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta/ Konta użytkownika, ustalany samodzielnie przez użytkownika podczas procesu rejestracji.
1.2 Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
1.3 Konsument – kupujący będący osobą fizyczną, korzystającą z usług świadczonych na Portalu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
1.4 Konto/ Konto użytkownika – przestrzeń w Portalu, zawierająca dane związane z Kupującym, dostępna po dokonaniu rejestracji.
1.5 Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje zamówienia/ zakupu za pośrednictwem Portalu.
1.6 Operator płatności - Osoba prawna, która zgodnie z art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1907 z późn. zm.), uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze instytucji płatniczej. Lista operatorów płatniczych, z których usługi można skorzystać za pośrednictwem Portalu dostępna jest w Portalu w zakładce „Metody Płatności”.
1.7 Polityka prywatności – dokument zawierający szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę, w tym zasady korzystania z plików cookies, dostępny pod adresem https://www.sklep-pharmaselect.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
1.8 Portal - portal internetowy prowadzony pod adresem www.sklep-pharmaselect.pl za pośrednictwem którego świadczone są usługi opisane w niniejszym Regulaminie.
1.9 Produkty – produkty wymienione i opisane na stronie internetowej Portalu.
1.10 Regulamin – niniejszy dokument.
1.11 Rejestracja – jednorazowa czynność polegająca na utworzeniu Konta/ Konta użytkownika przy pomocy formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę w Portalu.
1.12 Sprzedawca – Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań, email: kontakt@sklep-pharmaselect.pl, spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001141204, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000,00 zł; NIP: 7812080398; REGON: 540327190, będąca stroną Umowy sprzedaży.
1.13 System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
1.14 Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Portalu.
1.15 Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną z wykorzystaniem Portalu.
1.16 Usługodawca – Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań, email: kontakt@sklep-pharmaselect.pl , spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001141204, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000,00 zł; NIP: 7812080398; REGON: 540327190, będąca podmiotem prowadzącym Portal.
1.17 Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
1.18 Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży.
1.19 Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
1.20 Zamówienie przyjęte do realizacji –– Zamówienie potwierdzone przez Sprzedawcę poprzez wysłanie potwierdzenia na adres e-mail Kupującego.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1 Sprzedawca świadczy usługi za pośrednictwem Portalu, w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.
2.2 Niniejszy Regulamin jest udostępniany użytkownikom nieodpłatnie, w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą Systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
2.3 W każdym przypadku, przed skorzystaniem z usług zaoferowanych przez Portal, Kupujący powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, a następnie potwierdzić ten fakt i zaakceptować postanowienia Regulaminu. Akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu jest warunkiem dokonania zakupów. Akceptacji zapisów w Regulaminie Kupujący powinien dokonać na etapie rejestracji Konta użytkownika na Portalu lub podczas składania Zamówienia. Kupujący powinien zawsze aktualizować swoje dane w razie ich zmiany przed złożeniem zamówienia.
2.4 Usługi świadczone za pośrednictwem Portalu są usługami świadczonymi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.). Usługi te oraz wszelka sprzedaż produktów podlegają jednocześnie regulacjom prawnym chroniącym interesy konsumentów zawierających umowy na odległość, w szczególności przepisom Ustawy o prawach konsumenta.
2.5 Usługi świadczone za pośrednictwem Portalu, z uwagi na swój przedmiot, mogą również podlegać przepisom: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.); ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. poz. 974 z późn. zm.); Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U. UE. L. z 2017 r. Nr 117, str. 1 z późn. zm.).
2.6 Usługodawca będzie kontaktował się z Użytkownikiem elektronicznie poprzez adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika w Portalu lub za pośrednictwem SMS na podany przez Użytkownika numer telefonu.
2.7 Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą i/ lub Sprzedawcą:
• mailowo, pod adresem: kontakt@sklep-pharmaselect.pl
• listownie, pisząc na adres korespondencyjny: Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań
2.8 Usługi realizowane za pośrednictwem Portalu obejmują:
• prezentację Produktów oferowanych przez Sprzedawcę
• dodawanie Produktów do koszyka
• zamawianie i zakup Produktów
• prowadzenie Konta/ Konta użytkownika umożliwiającego dostęp do danych historycznych odnośnie dokonanych zamówień i zakupów
• możliwość otrzymywania Newslettera dotyczącego Produktów
2.9 Rejestracja jest niezbędna w procesie zakładania Konta/ Konta użytkownika. Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych Użytkownika: adresu e-mail oraz Hasła, imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz potwierdzenie i akceptacja regulaminu Portalu.
2.10 Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca do prowadzenia Portalu to:
• komputer lub telefon (smartfon) z dostępem do Internetu;
• dostęp do poczty elektronicznej;
• dostęp do przeglądarki internetowej
2.11 W celu pobrania i odczytania faktury elektronicznej, wymagane jest oprogramowanie do otwierania plików w formacie PDF.
2.12 Każdego Użytkownika Portalu obowiązuje zakaz dostarczania jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. W przypadku dostarczenia powyższych treści zostaną one usunięte, a podmiot je dostarczający zostanie o tym poinformowany wraz z uzasadnieniem.
2.13 Użytkownik jest zobowiązany jest do wprowadzania na Portalu danych zgodnych ze stanem faktycznym. Wprowadzenie przez Użytkownika nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych może skutkować niemożliwością realizacji danej usługi.
2.14 Użytkownik jest zobowiązany jest do korzystania z Portalu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
2.15 W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
2.16 Wszystkie informacje, znaki graficzne oraz słowno-graficzne, tj.: logotypy, teksty, obrazy, zdjęcia i inne elementy, które umieszczane są w Portalu są zastrzeżone wyłącznie dla Sprzedawcy/ Usługodawcy.
2.17 Portal może zawierać łącza do innych stron internetowych, w szczególności do stron zawierających dodatkowe informacje dla Kupującego na temat Produktów bądź usług oferowanych w witrynie. Sprzedawca oraz Usługodawca nie wyraża zgody na utworzenie hiperłącza do Portalu bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy/ Usługodawcy.
3. ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ/ USŁUG ELEKTRONICZNYCH
3.1 Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.2 W ramach Portalu, Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Świadczenie przez Usługodawcę ww. Usług jest bezpłatne.
3.3 Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
a. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta/ Konta Użytkownika i udostępnianiu interaktywnych formularzy do składania zamówień w Portalu zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
b. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na wysyłaniu Newslettera zostaje zawarta w momencie aktywacji subskrypcji przez Użytkownika.
c. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych wymienionych powyżej w pkt. 3.3a i 3.3b. jest zawierana na czas nieoznaczony.
3.4 Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych / usunięcie Konta/ Konta użytkownika:
a. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia, kontaktując się z Usługodawcą wiadomością drogą elektroniczną na adres email: kontakt@sklep-pharmaselect.pl lub listownie, pisząc na adres: Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o, ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań
b. Po przekazaniu przez Użytkownika, zgodnie z lit. a powyżej, wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, Usługodawca wysyła potwierdzenie otrzymania dyspozycji na adres e-mail powiązany z Kontem oraz usuwa Konto w okresie 48 godzin od daty potwierdzenia dyspozycji, zgodnie ze zdaniem pierwszym niniejszego podpunktu
c. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony ze skutkiem natychmiastowym lub tymczasowo zablokować Użytkownikowi możliwość korzystania z usług Portalu w wypadku, gdy Użytkownik obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin.
d. Niezależnie od powyższych postanowień, strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
e. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta użytkownika jest równoznaczne z usunięciem Konta.
3.5 Konsument, który zawarł umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, składając stosowne oświadczenie w terminie do 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres pocztowy: Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań lub na adres e-mail: kontakt@sklep-pharmaselect.pl Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, umowa o świadczenie takiej usługi jest uważana za niezawartą. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawiera Załącznik nr 3 do Regulaminu. Załącznik nr 4 do Regulaminu zawiera pouczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w Rozdziale 8 ust. 7 Regulaminu.
4. PREZENTACJA PRODUKTÓW NA PORTALU, CENY I PŁATNOŚCI
4.1 Produkty prezentowane na Portalu nie są produktami leczniczymi.
4.2 Produkty, których opisy znajdują się na Portalu, są suplementami diety w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub wyrobami medycznymi i powinny być używane ze szczególnym uwzględnieniem wskazówek zawartych w ulotkach produktowych, instrukcjach używania, jak również zgodnie z zaleceniami specjalistów.
4.3 Treści o tematyce zdrowotnej i farmaceutycznej publikowane w ramach Portalu mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie stanowią i nie zastępują porady lekarskiej ani farmaceutycznej. Przed nabyciem lub zastosowaniem jakichkolwiek Produktów, zwłaszcza dostępnych bez recepty, należy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą, jeśli informacje zawarte w ulotce dołączonej do Produktu nie są wystarczające lub są niezrozumiałe. Użytkownik kierując się wyłącznie informacjami uzyskanymi za pośrednictwem Portalu działa na własną odpowiedzialność. W szczególności brak ostrzeżenia dotyczącego skutków stosowania określonego Produktu lub kombinacji Produktów nie może być poczytywany przez Użytkownika jako wskazanie, że taki Produkt lub kombinacja Produktów jest bezpieczna, skuteczna lub właściwa dla Użytkownika lub innych osób. Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z całym opisem Produktu umieszczonym na opakowaniu lub w dołączonej do niego ulotce, aby w pełni zrozumieć jego działanie i możliwe zastosowania.
4.4 Wszelkie informacje o Produktach umieszczone na Portalu (w tym ogłoszenia, reklamy, cenniki, opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
4.5 Wszystkie ceny produktów prezentowanych w Portalu są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
4.6 Ceny produktów ulegają stałej aktualizacji.
4.7 Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego Zamówienia, tzn. jakakolwiek zmiana cen Produktów nie będzie dotyczyć Zamówień przyjętych do realizacji, zarówno już opłaconych, jak i jeszcze nieopłaconych.
4.8 Informacja o kosztach dostawy podana jest zawsze w momencie Zamówienia i jest uwzględniona na fakturze lub paragonie zgodnie z tabelą opłat za dostawę.
4.9 Sprzedawca może wprowadzać nowe i wycofywać dotychczas oferowane Produkty, jak również wprowadzać, odwoływać i modyfikować zasady poszczególnych promocji, przy czym każdorazowo regulamin danej promocji zostanie udostępniony Kupującemu.
4.10 Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć, chyba że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.
4.11 Płatność za zamówione Produkty jest możliwa za pośrednictwem systemu płatności internetowych dostarczanych przez Operatora płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Akceptowalnymi kartami płatniczymi są karty Visa i Mastercard. Szczegółowe informacje dotyczące płatności są dostępne na portalu w zakładce "Metody płatności".
5. KONTO/ KONTO UŻYTKOWNIKA
5.1 Złożenie Zamówienia poprzez Portal możliwe jest wyłącznie po rejestracji i założeniu Konta.
5.2 Kupujący uzyskuje dostęp do Konta po rejestracji.
5.3 W ramach rejestracji Kupujący podaje wskazane w formularzu dane oraz wybiera hasło. Kupujący zapewnia, że dane podane przez niego w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym oświadczenia, iż Kupujący zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
5.4 Sprzedawca zastrzega sobie prawo weryfikacji danych Kupującego. Weryfikacja może polegać na przesłaniu na podany podczas Rejestracji adres wiadomości e-mail, która zawierać będzie link aktywacyjny Konta. Sprzedawca może zastrzec, że dopiero kliknięcie przez Kupującego linku aktywacyjnego lub dokonanie innej czynności powoduje umożliwienie Kupującemu dostępu do Konta.
6. ZAMÓWIENIA
6.1 Zamówienia może składać tylko osoba pełnoletnia.
6.2 W celu złożenia zamówienia na Produkt, Użytkownik zobowiązany jest za pomocą interaktywnego formularza dostępnego w Portalu dokonać wyboru Produktu/ Produktów i przesłać prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz zamówienia, zawierający:
a. Listę Produktów oraz ich ilość (koszyk);
b. Wybraną przez Użytkownika metodę realizacji dostawy spośród dostępnych dla danego Produktu;
c. Dane teleadresowe odbiorcy zamówienia lub punktu odbioru oraz zaakceptować postanowienia Regulaminu oraz przesłanie dokumentu zakupu w formie elektronicznej.
6.3 Złożenie zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam i płacę”. Użytkownik poprzez kliknięcie przycisku zobowiązuje się do zapłaty ceny Produktu oraz kosztów dostawy Produktu w wysokości określonej w Zamówieniu. Zapłata ceny następuje po kliknięciu przycisku "Zamawiam i płacę".
6.4 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zawartych w treści Zamówienia.
6.5 Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i rejestrację poprzez wysyłkę wiadomości e-mail („Dziękujemy za złożenie zamówienia”). Po weryfikacji Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego przyjęcie do realizacji lub odmawia realizacji zgodnie z postanowieniami ust. 12-1 poniżej. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji dokonywane jest przez przesłanie Użytkownikowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail („Twoje zamówienie nr xxx zostało skompletowane”).
6.6 Kupujący ma obowiązek sprawdzić treść ww. potwierdzenia i bezzwłocznie zasygnalizować ewentualne nieścisłości, błędy lub przeoczenia korzystając z dostępnych opcji kontaktu ze Sprzedawcą (zakładka „Kontakt”).
6.7 W razie braku e-maila z potwierdzeniem należy skontaktować się ze Sprzedawcą w sposób określony w sekcji „Kontakt" na stronach Portalu.
6.8 Z chwilą otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
6.9 Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
6.10 Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Użytkownikowi treści zawartej umowy o świadczenie Usługi elektronicznej oraz Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie internetowej Portalu oraz przesłanie na adres e-mail Użytkownika potwierdzenia zawarcia umowy.
6.11 Weryfikacja i realizacja Zamówień złożonych w dni robocze po godz. 16 oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy, rozpocznie się w godzinach rannych następnego dnia roboczego.
6.12 Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia w następujących przypadkach:
a. formularz Zamówienia nie został wypełniony poprawnie, a Sprzedawca nie może skontaktować się z Użytkownikiem w celu weryfikacji danych.
b. Produkt został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej po złożeniu Zamówienia przez Użytkownika.
6.13 Sprzedawca informuje Użytkownika o odmowie realizacji Zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia rejestracji Zamówienia poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail.
6.14 Sprzedawca przekazuje Użytkownikowi dowód zakupu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6.15 Użytkownik akceptuje wystawianie i przekazywanie faktur w formie elektronicznej we wszelkich przypadkach dopuszczalnych obowiązującymi przepisami prawa. Faktura elektroniczna zostanie przekazana przez Sprzedawcę na adres e-mail Użytkownika podany w trakcie Rejestracji lub składania Zamówienia w postaci linku do pobrania lub załącznika. Zgoda na stosowanie faktur elektronicznych jest równoznaczna z rezygnacją otrzymywania paragonów lub faktur w formie papierowej.
6.16 W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży zawartej na odległość i związanego z tym zwrotu Produktu/ Produktów do Sprzedawcy oraz w przypadku zwrotu środków pieniężnych z powodu uznanej reklamacji, Użytkownikowi zostanie przekazana faktura korygująca (jako skan faktury korygującej w formacie pliku PDF) odpowiednio na adres mailowy wskazany w ust. 15 powyżej.
7. DOSTAWA
7.1 W ramach zawartej Umowy sprzedaży dostawa Produktu/ Produktów zostanie zrealizowana za pośrednictwem wybranego przez Użytkownika dostawcy, w terminie określonym na Portalu w zakładce „Czas i koszty dostawy”.
7.2 Zamówienia są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7.3 Koszty dostawy produktu objętego Zamówieniem Użytkownika uzależnione są od wybranej metody realizacji dostawy i wybranego dostawcy. Ich zestawienie jest dostępne w Portalu w zakładce „Czas i koszty dostawy”.
7.4 Sprzedawca informuje, że zobowiązany jest dostarczyć Użytkownikowi Produkt zgodny z Umową sprzedaży.
7.5 Koszt dostawy Produktu zostanie doliczony do ceny Produktu w trakcie składania zamówienia przez Użytkownika.
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1 Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: kontakt@sklep-pharmaselect.pl lub na adres siedziby Sprzedawcy, zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj.: Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań. W przypadku przesłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu elektronicznie, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi w formie wiadomości e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
8.2 Termin 14 dni, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się:
a. od dnia otrzymania zamówionego Produktu przez Konsumenta z zastrzeżeniem lit. b poniżej;
b. od dnia otrzymania ostatniego Produktu, jego partii lub części w przypadku Umowy sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach.
8.3 Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, z którego może skorzystać Konsument w realizacji prawa wskazanego w ust. 1 powyżej stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Załącznik nr 2 do Regulaminu zawiera pouczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
8.4 W razie odstąpienia, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a zwrotowi podlegać może wyłącznie towar w oryginalnym, nieotwieranym opakowaniu. Ze względu na charakter produktów sprzedawanych w Sklepie, otwarcie opakowania uniemożliwia zwrot towaru.
8.5 Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu na swój koszt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia od odstąpieniu od Umowy sprzedaży, na adres wskazany w informacji mailowej potwierdzającej przyjęcie i zaakceptowanie zgłoszenia zwrotu. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sprzedawca może udostępnić inny sposób zwrotu Produktu niż wskazany w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, w tym niewiążący się z kosztami po stronie Konsumenta, poprzez jego publikację na stronie Portalu w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
8.6 Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności, tj. ceny Produktu i kosztów jego dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranej przez Konsumenta metody dostawy innej niż najtańsza zwykła metoda dostawy oferowana przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokonuje zwrotu wskazanych wyżej płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.7 Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, tj.:
a. w których przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
b. w których przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w których przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
9. POSTANOWIENIA REKLAMACYJNE
9.1 Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta, który zakupił Produkt, jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży.
9.2 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności produktu do użycia jest dłuższy. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży określonego w zdaniu poprzednim, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
9.3 Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności produktu z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży.
9.4 Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został on poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył.
9.5 Koszty naprawy lub wymiany Produktu ponosi Sprzedawca. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sposoby udostępnienia Sprzedawcy Produktu do odbioru określone są na stronie Portalu w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
9.6 Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, gdy: (i) Sprzedawca odmówił lub nie doprowadził produktu do zgodności z Umowa sprzedaży, (ii) brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową sprzedaży; (iii) brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży bez uprzedniego żądania naprawy lub wymiany (iv) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
9.7 Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
9.8 W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sposoby udostępnienia Sprzedawcy Produktu do odbioru określone są na stronie Portalu w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9.9 W postępowaniu reklamacyjnym dotyczącym Konsumenta stosuje się przepisy art. 43a i następne Ustawy o prawach konsumenta.
9.10 Reklamację z tytułu braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać do Sprzedawcy wysyłając wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:kontakt@sklep-pharmaselect.pl lub na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy, zgodnie z informacjami zawartymi w dowodzie zakupu, tj. Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań. Reklamacja wskazana w zdaniu poprzedzającym winna zawierać informacje o przyczynach reklamacji, żądanie Konsumenta oraz informacje pozwalające zidentyfikować Konsumenta i Produkt, tj. numer zamówienia, datę zakupu Produktu, imię i nazwisko Konsumenta, dane adresowe Konsumenta, adres poczty elektronicznej Konsumenta.
9.11 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Konsumenta adres e-mail lub pocztowy.
9.12 Pozostałe reklamacje związane z realizacją sprzedaży w Portalu lub nieprawidłowościami, usterkami czy przerwami w funkcjonowaniu Portalu można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@sklep-pharmaselect.pl lub pisemnie na następujący adres: Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań. Do procedury reklamacyjnej wskazanej w zdaniu poprzedzającym stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 10 i 11 powyżej.
9.13 W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez użytkownika przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
10. POZASĄDOWE ROZPATRYWANIE SPORÓW
10.1 Treści zawarte w ust. 2-3 poniżej mają zastosowanie do osoby fizycznej, dla której zawarcie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub Umowy sprzedaży nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
10.2 Osoba wskazana w ust. 1 powyżej jest uprawniona do zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub Umowy sprzedaży do Stałego Sądu Polubownego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Poznaniu, skr. pocztowa nr 254; 60-967 Poznań 9. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. Adres strony internetowej do Stałego Sądu Polubownego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Poznaniu to: https://poznan.wiih.gov.pl/staly-sad-polubowny/
10.3 Osoba wskazana w ust. 1 powyżej ma prawo również skorzystać z innych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń niż wskazane powyżej. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez wspomnianą osobę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
11. DANE OSOBOWE
11.1 Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników Portalu oraz korzystania z plików cookies na stronie www.sklep-pharmaselect.pl są dostępne na Portalu w zakładce „Polityka prywatności”
12. ZMIANY REGULAMINU
12.1 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa.
12.2 Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie, w którym Konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności
12.3 Nieważność lub niewykonalność któregokolwiek z postanowień Regulaminu nie będzie miało negatywnego wpływu na ważność lub wykonalność pozostałych postanowień.
12.4 Regulamin obowiązuje bezterminowo - przez cały okres funkcjonowania Portalu internetowego. Sprzedawca i Usługodawca może – z ważnych przyczyn określonych w pkt 12.6 poniżej – zakończyć świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym usługi prowadzenia Konta, poprzez Portal, przesyłając o tym informację, stosując odpowiednio tryb określony w pkt 12.5. niniejszego paragrafu.
12.5 W przypadku zmian Regulaminu Sprzedawca zamieści informację o zmianie Regulaminu bezpośrednio na stronie internetowej Portalu. Doręczenie tekstu Regulaminu po dokonaniu zmian nastąpi poprzez umieszczenie tekstu jednolitego Regulaminu na stronach internetowych Portalu. Zmiana niniejszego Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który to termin nie może być krótszy niż 14 dni od momentu udostępnienia jego treści na stronach internetowych Portalu.
12.6 Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Portalu, Kupujący akceptuje lub nie akceptuje jego postanowień po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Portalu nie są możliwe.
12.7 Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
12.7.1 jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie;
12.7.2 realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
12.7.3 zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z Portalu w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
12.7.4 wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Portalu, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Sprzedawcy.
12.8 Kupującemu, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.
12.9 Użytkownikom, którzy nie akceptują nowej treści Regulaminu, przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta/ Konta użytkownika lub odpowiednio umowy o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na wysyłaniu Newslettera z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia.
12.10 Zamówienia złożone przez Kupujących przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień (poprzedniej wersji) Regulaminu.
12.11 Regulamin wchodzi w życie w dniu 27.03.2025 roku.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1 Sprzedawca jest odpowiedziany za sprzedaż produktów Użytkownikowi, realizację praw Użytkowników, w tym za dostarczenie Użytkownikowi produktów zgodnych z Umową sprzedaży, rozpatrzenie ewentualnych reklamacji oraz przyjęcie oświadczeń o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
13.2 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie przerwy lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu Portalu, zaistniałych z przyczyn od niego niezależnych.
13.3 W przypadku wykrycia przez Usługodawcę błędów we wprowadzanych danych, które Użytkownik jest obowiązany udostępnić Usługodawcy, Usługodawca zwróci się do Użytkownika pocztą elektroniczną z prośbą o podanie prawidłowych danych, o ile będzie posiadał odpowiednie informacje kontaktowe tego Użytkownika. Jeżeli Użytkownik sam zauważy błędy opisane w zdaniu poprzedzającym, może skontaktować się w celu ich poprawy z Usługodawcą pocztą elektroniczną pod adresem: kontakt@sklep-pharmaselect.pl.
13.4 Treści publikowane w Portalu są chronione są prawami autorskimi przysługującymi Pharmaselect Polska Sp. z o.o. oraz Pharmaselect International Beteiligungs GmbH.
13.5 Umowy zawierane poprzez Portal zawierane są w języku polskim.
13.6 Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Portalu.
13.7 Usługodawca zastrzega sobie możliwość przejściowego zaprzestania działania Portalu, np. ze względu na czynności techniczne konserwacyjne albo związane z modyfikacją Portalu, wyłącznie przez czas niezbędny do wykonania danych czynności.
Załączniki do Regulaminu usług świadczonych przez Portal sklep-pharmaselect.pl możesz pobrać tutaj:
Załącznik nr 1 do Regulaminu usług świadczonych przez Portal www.sklep-pharmaselect.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży)
Sklep-Pharmaselect Sp. z o. o.
ul. Sienkiewicza 22/209A
60-818 Poznań
email: kontakt@sklep-pharmaselect.pl
Niniejszym informuję /informujemy (*) o moim /naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… (nazwa/ rodzaj Produktu, liczba sztuk)
– Data odbioru produktu: …………………………………………………………………………………..
– Imię i nazwisko konsumenta /-ów: ……………………………………………………………………….
– Adres konsumenta /-ów: ………………………………………………………………………………….
– Adres e-mail konsumenta/ -ów: (opcjonalnie): …………………………………………………………
– Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): …………………………………………………………………………………………………………...
– Data: ……………………………………………………………………………………………………….
(*) Niepotrzebne skreślić.
Załącznik nr 2 do Regulaminu usług świadczonych przez Portal www.sklep-pharmaselect.pl
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwo weszła w posiadanie produktu; lub
- w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniego z produktów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwo weszła w posiadanie ostatniego z produktów – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu produktów, które dostarczane są osobno; lub
- w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwo weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności produktów dostarczanych partiami lub w częściach.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (to jest Sprzedawcę wskazanego na dowodzie zakupu) czyli Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań, email: kontakt@sklep-pharmaselect.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą lub na adres poczty elektronicznej.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwo sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwo użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu, chyba że skorzystają Państwo ze sposobu zwrotu produktu niewiążącego się z kosztami po Państwa stronie, jeżeli taki jest publikowany w Portalu www.sklep-pharmaselect.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Załącznik nr 3 do Regulaminu usług świadczonych przez Portal www.sklep-pharmaselect.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej)
Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 22/209A
60-818 Poznań
……………………………
Niniejszym informuję /my (*) o moim /naszym (*) o odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej Usługi elektronicznej:
(Nazwa usługi elektronicznej):
………………………………………………………………………………………….…
– Data zawarcia umowy: …………………………………….…………………………….
– Imię i nazwisko Konsumenta/ -ów: …………………………….………………………..
– Adres e-mail konsumenta/ -ów: …………………………………………………………
– Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ……………………………………………………………………………………………
– Data: ……………………………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 4 do Regulaminu usług świadczonych przez Portal www.sklep-pharmaselect.pl
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (to jest Usługodawcę) czyli Sklep-Pharmaselect Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22/209A, 60-818 Poznań o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą (na adres wskazany powyżej) lub na adres e-mail kontak@sklep-pharmaselect.pl .
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W razie odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi elektronicznej jest ona uważana za niezawartą.